2011-09-20
12:06:15

sämsta

Världens sämsta på att blogg jag vet!

Idag är det grått halv trist väder men jag är glad ändå, Flisan vilar lite eller sen en timme tillbaka har varit inne hos henne flera gånger hon brukar vila max en halv timme !

Jag har hunnit med lunch i lugn och ro skönt för omväxlingsskull.
Idag hade vi bestämt att gå till öppna förskolan babycafét men kände inte rikigt för det när jag vaknade så vi hoppade det helt enkelt nästa vecka kanske ? :)

Helgen har vi spenderat mesta dels hos min mamma blivit bjudna på mat hela helgen det tackar vi verkligen inte nej till så här innan lön ;) Anledning till attt vi har varit där så mycket är att min "plastis" syster har varit där med sin sambo och deras 3 veckor gamla son, åååh jag blev så bebis sjuk kan inte tänka mig att Felicia har varit så liten känns helt overkligt.

Nu ska jag passa på att fixa lite här hemma innan det är dags för lek igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback