2011-09-27
09:04:29

helgen

Helgen har sprungit iväg i rekord fart
I fredags blev vi bjudna på mat hemma hos min mamma/mormor. Lördagen var jag lite halvkrasslig så det blev mycket slappande hann även med en sväng till ikea!

I söndags ringde min klockan 04.15 för jag skulle åka till ULLARED äntligen som jag har tjatat om detta, lite impulsivt bestämde vi detta på lördag kväll. packade in mig och flisan i bilen tillsammans med Hanna. Var sjukt nervös hur det skulle gå med felicia en hel dag i ullared men hon var världens snällaste min lilla skrutt :)
Handlade inte för så mycket men vad mycket saker jag fick :)

Igår var det måndag vilket betyder att R är pappa ledig så skönt att ha honom hemma en dag extra. Så igår var det kalas inplanerat, passade därefter på att åka och storhandla då vi struntade i det i fredags när vi blev bjudna på mat. Så härligt att ha både kyl och frys full igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback