2011-10-18
09:10:44

Tisdag

Tisdag jag tror det är måndag, men bättre det då blir man positvi när helgen kommer.

I helgen har jag bara myst men min underbara familj, skulle egentligen pluggat men vem kan göra det när man hör sin sambo och dotter mysa i andra rummet då måste man ju vara med :)

Igår när jag hade nattat Felicia så hör jag hur hon skrattar inne ifrån rummet går in och kollar läget får då se att hon står upp i sängen!!
R fick genast sänka sängen och tur var väl det för imorse när jag vaknade stod hon upp igen :P

Flisan tar en morgon lur jag håller på att plugga men var bara tvungen att slänga in ett snabbt inlägg så att ni vet att vi lever :)

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till Emanuel

Tack så mkt! Hoppas allt är bra med dig och Felicia:) Kram!

2011-10-18 @ 09:26:48
URL: http://annathomsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback