2011-10-19
07:46:57

Onsdag

Hej!
Här tog vi morgon redan klockan 06.00 inte ok är van att få gå upp tidigast sju. men vi skyller på pappa som smäller igen dörren när han åker till jobbet :P

Idag har vi inga som helst planer det är grått och trist. men en promenad ska vi ut på iaf! Under bara den senaste veckan har Felicia kunnat leka själv utan mamma vilken känns otroligt skönt. Att kunna gå på toaletten utan att behöva hör en massa skrik utanför är en befrielse :P

Igår blev jag klar med min isändnings uppgift i psykologi den ska inte skickas in förens söndag så skönt att ligga steget före för en gångsskull, tror jag ska köra på nästa arbete när jag endå är igång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback