2011-10-25
07:55:10

God morgon alldeles för tidigt.

Här var jag tvungen att stiga upp 05.45 mindre okej men efter lite kaffe känner jag mig på topp igen. Nu försöker jag få Felicia att ta en lite lur då hon är allmänt kinkig det verkar inte som jag lyckas :P

Jag hade ju kommit igång med träningen så bra men nu när jag pluggar så finns inte tiden till träning. Den tiden jag kan träna måste jag plugga. men jag ska ge gärnet några veckor till sen är ett ämne avklarat, får se om jag kör igång på ett nytt direkt eller om jag ska vänta till efter jul :)

Även denna tisdagen känns som måndag då sambon är pappa ledig vissa måndagar. Men det är bättre att tro att det är måndag så blir man positv när det helt plötsligt gick så fort till fredag :) Idag blir det lite fix här hemma sen i eftermiddag/kväll kommer Emil och fixar våra duschdörrar som införskaffades i helgen äntligen bort men äckliga duschdraperi ;)

igår hade jag lite egentid i form av ett frissör besök,jag bara älskar när dom masserar skallen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback