2011-11-15
07:27:15

Alldeles för länge

Har saknat bloggen men inte haft något intressant att blogga om. Haft mycket med sista proven till skolan. Dessutom gick min "mormor" bort hastigt i onsdags hon hade canser på samma ställe som min farmor hade som gick bort för nästan exakt 1 år sen, dom hade inte ens fyllt 65 ! Livet är bra orättvist ibland.

Här hemma är allt som vanligt, felicia kryper och klättrar på allt som går. Inatt var det andra natten hon sov i sitt egna rum, det verkar gå bra :)

Igår tog vi en tripp till min faster och hennes son på 1,5 år för lite fika och barnen fick leka lite:) Idag ska vi hem till Linda och Neo och göra detsamma, måste ju hitta på lite blir dödstrött av att bara vara hemma!

ihelgen köpte vi oss en systemkamera jag är nöjd, men det är lite svårare att ta kort än med en vanlig, men jag tränar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback