2011-05-05
10:30:06

Torsdag 5 maj

Solen skiner jag är på bra humör kan inte bli så mycket bättre eller jo förresten, det finns lite minus men inget jag känner för att dela med mig av förtillfället.
Mina kort kom inte igår så vi håller tummarna för idag istället jag vill ha dom innan helgen!

Imorgon har vi bokat in en date med mamma/mormor får åka bussen för första gången sen flisan kom, är ju inte så där haj när det gäller att åka buss med barnvagn men det ska nog gå bra;)

Imorgon är det exakt 6 veckor sen vårt lilla hjärta kom till världen efter 9 månaders väntan, så älskad från första stund!
Funderar lite på dethär angående dop, vi är ganska eniga dop i kyrkan skippar vi däremot funderar vi lite på en välkomsfest/namngivningscermoni istället. Då är frågan ska vi vara här hemma eller hyra lokal? Vilka ska vi bjuda? Vad ska vi bjuda på? Funderingarna är många så det tåls att tänka på :)

Nu ska jag ta några varv med damsugaren få passa på medans flisan sover !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback