2011-05-12
09:58:16

Torsdag 12 maj

God morgon!
Pigga & vakna sitter vi här hemma, idag får vi gräsmatta det var på tiden. Nu börjar jag äntligen se lite slut på alla dessa projekt.Så planerna idag är att rulla ut gräsmatta fast jag tror jag lämnar det åt grabbarna så kan jag dricka kaffe och titta på istället.
Igår tog jag och Felicia en riktigt lång promenad men när jag är jätte långt hemifrån vaknar Felicia som verkligen hatar sin vagn så fick plocka upp henne då blev hon tyst en stund sen var det dags igen. Hade inget annat val än att ringa Robban så han fick hämta oss, efter att Felicia hade skrickit sisådär en halvtimme! Jag ska aldrig mer gå så långt hemifrån :)

Imorgon ska vi hälsa på jobbet, har tänkt det jätte länge men det har liksom aldrig blivit av. Så det är verkligen på tiden! På hemvägen ska vi förbi bvc igen, smörja på navlen lite, har en stump som inte riktigt vill lossna usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback