2011-05-24
13:45:46

Tisdag 24 maj

Regnet öser ner. Pizza film godis & en massa mys med min lilla familj kan inte bli mycket bättre!

Förra veckan var vi hos pappa tisdag - torsdag så mysigt dagarna bara sprang iväg! I fredags var det dags för bvc igen påvägen hem stannade vi till hos Linda för lite kaffe och skit snack. Lördagen åkte vi på loppis då pappa + mina fastrar stod och försökte sälja lite gamla saker från farmor. Jag fyndade en hel del fräscha polarn kläder för tio kronor styck, kalas bra för min ekonomi ;) Kvällen spenderades ute på vår nybyggda altan grillat och öl ja tro det eller ej så fick det faktist bli en öl för mig också, sommarkänsla!
Sådär ja nu fick ni lite uppdatering om vad jag haft för mig kanske lite förståligt varför det blivit så dåligt uppdatering :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback