2011-05-28
09:16:56

Lördag 28 maj

God morgon!
Pigga och utvilade ligger Felicia och jag på ett täcke på golvet framför tvn, några skilda världar avsnitt har vi också hunnit med. Pappan i huset sover fortfarande han var på lite fest igår.
Igår spenderade jag några timmar hos frissan,hjälp jag känner inte igen mig själv. Mamma ställde upp som barnvakt Tack! Dock hade jag väldigt svårt att slappna av, aldrig varit ifrån min lilla tjej så länge.
När vi kom hem så gjorde vi iordning lite mat, grillspett och klyftpotatis. Vi fixade maten och bar över det till grannen istället! Efter lite trevligt prat stack grabbarna på fest. Jag däremot följde med Hanna till öland istället och hämtade hem deras helt underbara kattunge!

Idag blir det en ganska lugn dag gissar jag på, vid fyra tiden ska vi bort till mamma för lite morsdag firande.En dag för tidigt. Imorn blir det tjej middag hos Linda istället. Något på gång hela tiden absolut inte mig emot!

Nu ska dom roliga räkningarna betalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback