2011-07-11
09:11:19

Världens sämsta!

världens sämsta bloggare va det ja!

Godmorgon på er alla glada, precis vaknat till liv skönt med lite sovmorgon. Felicia ligger i gymmet och jag ska passa på att ta mig en stoooor kopp kaffe känner att jag är värd de ;)

Tidens hinns inte riktigt med för blogg tycker jag har fullt upp hela tiden.
I onsdags åkte jag iaf till pappa för lite övernattning blev hämtade torsdag kväll av min finaste sambo, passade på att grilla allihop innan det var dags för hemfärd.
Fredagen gick åt att få lite ordning på kaoset/hemmet att det kan bli skitit så fort kan jag inte riktigt förstå. Kvällen blev det kaffe häng med Hanna :)
I lördags stack Robban iväg för att fixa lite bilar på morgonen, lite lunch sen in och fixa present vi skulle fira min brors barn Theo som fyller 1år i augusti men vi tog det nu när dom ändå var nere och hälsade på mamma, kvällen blev det grillat igen!
Söndagen kom och Robban stack även denna morgon iväg tidigt för att fixa en bil, jag inväntade min bror med familj de ville se hur vi bodde innan dom packade in sig i bilen till stockholm. Resten av dagen blev en riktigt härlig slappar dag med min finaste familj!

Om knappt två veckor packar vi in oss i bilen för en tripp till stockholm, har nog lyckats övertala sambon att följa med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback