2011-07-05
12:01:47

Tisdag

Jobbig natt, men det får man räkna med när man har en lite bebis i familjen. Nu sover äntligen flisan sin förmiddagslur hon är envis, varför sova man kan ju missa något!
Jag ska passa på att få lite ordning här i kaoset hur kan tre människor skräpa ner så här mycket på bara några få dagar, antar att det är föräldrarna i huset som är värst! 
Sambon ska antagligen jobba över IDAG också, men jaja så är det. Timmarna behövs sen i vinter.  Imorgon blir det full rulle hela dagen antar jag. Ska träffa min faste plus sina söner får se vad vi ska hitta på för skoj, eftermiddagen/kvällen blir det kaffe med härliga Hanna som vanligt ;) Tycker det kommer bli så tråkigt när hanna & nicke flyttar här ifrån, så kul att ha ett par grannar som är riktigt bra
.
Nu hör jag någon som vaknar efter bara en halvtimme :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback