2011-07-18
09:18:51

Måndag

God morgon kära vänner!
Måndagmorgon vart tog helgen vägen ? Idag är en sådan grå dag men mig hindrar det inte jag är på strålande humör.
Igår kväll satt vi här hemma och prata lite om framtiden. Jag ska ju börja jobba så fort det är möjligt inte mycket men lite då & då. Försöka plugga lite också. vid jul har vi även planerat att R ska ha 3 veckor semester kanske försöka åka någonstanns då ? :) Planer planer mer kommer men allt är inte till för er, lite privat måste man också ha :)

På onsdag är planerna att jag & Felicia blir hämtade av pappa/morfar för att sedan följa med honom hem några dagar, sen på lördag beger vi oss alla till stockholm & stannar tills onsdag. Detta betyder att pappa Robert får en hel vecka ensam utan sin lilla familj. Jag undrar hur det ska gå för min bortskämda sambo!

Här hemma är vi i full gång med att introducera mat för vår lilla dam, nu är vi inne på gröt kör morgon/kväll & nu börjar vi nog hajja hur man sväljer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback