2011-01-27
13:54:42

Pigg!

ja konstigt nog är jag så himla pigg, kan det verkligen vara så att dom där envisa järntabletterna verkligen funkar ?
Igår spenderade jag min förmiddag hemma hos min kära granne Mia på kafferep, trevligt värre! Kom hem runt ett och började baka, bakade till hjärtat kom hem vid fyra, det blev blandannat kladdkakemuffins, negerbollar & kolakakor! Sen var det dags att laga middag som bestod av pommes, bea och egen panderade snitzlar :P
Slängde i oss mat vidare till city gross med svärfar, där det inhandlades diverse nödvändigheter.

Och idag är jag lika pigg! Jag har strukit mitt berg av tvätt, det tog sin lilla tid. Damsugat, torkat golv dammat! nu är det bara lite små fix kvar, jag har fortfarande energi ;)
Alicia bara njuter av att solen skiner in genom våra otrolig smutsiga fönster, hon ligger på kökbordet och solar sig :)

Tänkte slänga in en magbild ikväll har trots allt inte lagt in en enda, har inte tagit några heller tråkigt nog i vecka 35 kanske det är dags ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback