2011-01-13
12:20:37

Nybakade bullar!

JA tro det eller ej, jag har bakat kanelbullar för första gången i mitt liv. Jag tror dessutom att jag lyckades helt okej ändå! Hade fel jäst men tror dom inte smakade så konstigt ändå :P Att dom inte kan vara med och tävla i en skönhetstävling är en annan femma. Fick för mig att det var sjukt jobbigt att baka bullar men det var det icke :)

idag tog jag mig en rejäl sovmorgon vilket behövdes att inte kunna sova på natten är sjuuuukt jobbigt. Att jag dessutom håller min sambo vaken gör det inte mycket bättre jag kan ju sova lite på morgonen men det kan ju inte han direkt!

Min nya leksak jag införskaffade mig igår är en iphone 4 kunde inte hålla mig utanför grupptrycket :)

Igår gick vi in i vecka 33 alltså bara sjuveckor kvar, gaaaaah jag är nervös! Fast mest av allt bara längtar jag tills min lilla knodd är ute, har fått ett långt smalt streck på magen så ännu mer tyder det på att det verkligen är en lite Douglas i magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback