2011-01-24
12:58:46

Måndag 24 januari

HEJ! Ur dålig uppdatering jag vet! Helgen har bara flugit iväg och vad har vi gjort inte en anning faktist. Bara njutit av ledigheten antagligen.
Min morgon har sprungit iväg har suttit och räknat och läst på, Försöker komma fram till hur många dagar jag ska plocka ut föräldrarpenning för att "överleva", vill ju vara hemma så länge som möjligt med min bebis. Tror jag har lyckats få ihop det, ska bara kolla med min kära Man så han godkänner mina planer ;) Idag är det ingen föräldrarträff den är flyttad tills imorgon då vi ska upp till BB och kolla hur allt ser ut!

43 dagar kvar!
Jag har en känsla av att det blir tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback