2011-02-22
10:28:37

Tisdag 22 februari

Aj aj aj säger jag bara, ryggen värker magen gör ont, känns som jag har den värsta mensvärken ever! Men jag vet det är såhär det ska kännas. Var på mvc igår allt såg bra ut bebis hade fixerat sig så det kan helt enkelt vara dags när som, vila vila vila! var det sista hon sa till mig innan jag skulle gå hem. Dock var hon lite bekymrad över min vikt uppgång + 25 kilo var tydligen inte helt okej. Men vad gör man ? :) Dessa extra kilon tar vi tag i sen + gärna några extra till :)

Idag skulle Linda kommit på kaffe besök men kände att jag verkligen inte hade någon ork till detta, hoppas hon förstår. Jag ska ligga i soffan hela dagen kan behöva det!

Helgen har sprungit iväg som alla andra, Har fixat det mesta till bebis, skönt att ha det avklarat. Nästa vecka tänkte vi hämta bilstolen om vi inte måste innan !


Kommentarer
Postat av: Mia

åh vad kul att det snart är dags! Jag längtar jag med :)

2011-02-22 @ 12:17:12
URL: http://typmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback