2011-02-16
11:06:05

Onsdag 16 februari

Jag är usel på det här med & blogga, dessutom behöver jag nog lite förnyelse här på bloggen men jag lyckas inte själv eller jag skulle säkert lyckas med jag har varken lust eller tålamod.

I fredags kväll när vi sitter vid kökbordet för att dela på en pizza kommer det plöstligt en ambulans och snurrar på området, tittar ut en stund senare och ser att den har stannat till hos en av våra grannar tänker inte mer på det, dagen efter läser jag i tidningen att en 1åring pojken har avlidit efter att ha hamnat under vatten när han badade badkar till sammans med sin storebror, detta visar sig vara våra grannars lilla pojk som dagen efter skulle fylla 1 år. Tycker detta är så fruktansvärt tragiskt lider verkligen med denna familj!

Idag är det onsdag jag har en hemma dag som spenderas med tvättning, städning och allt annat som hör vardagen till. Imorgon vid klockan 12 tar min kära sambo helg, skönt med en lång helg för engångsskull förhoppningsvis ska vi fixa färdigt det som går innan den lille kommer om 20 dagar eller kanske innan eller kanske efter ingen som vet!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv. Vi har lite smågrejer kvar som kudde till sängen och lite saker till vagnen men i det stora hela är vi klara. Man kan ju köpa sakerna efter att bebisen kommit sen också, men vi har så vi klarar oss om han bestämmer sig för att komma :) Har ni saker kvar att fixa?

2011-02-16 @ 20:42:45
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback