2011-02-09
12:18:38

9 februari

Kom precis hem efter en runda på ikea & rusta med pappa! Sagt och bestämt kom han in till kalmar idag för ett litet besök, far & dotter tid behövs. tjugo över åtta ringer pappa och väcker mig och säger att han är påväg, redan! Hoppar upp i sängen springer runt för att få någolunda ordning här hemma sen en snabb dusch, sen ringer det på dörren. Hade inte riktigt räknat med ett så tidigt besök :) Dock blev det ingen lång visit idag, lämnade ju både Elsa & Alicia under samma tak så vågade inte hålla oss borta för länge.
Igår var vi ute i trekanten för att laga bilen äntligen! dock några tusen fattigare. Men det var det värt.
Nu ska jag krypa upp i soffan & vila mig lite min förkylning är verkligen inte att leka med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback