2011-02-08
10:18:53

8 februari

Tisdag, 28 dagar kvar till beräknad bf.Allt såg bra ut med den lille, huvudet ner rumpan upp jag hade rätt.
Grattis till världens bästa sambo som klarade teori provet till truck kort direkt efter att typ inte ha pluggat alls mycket, nu är det bara två dagars körning kvar :)
Idag är det som sagt tisdag vilket innebär tvättdag, ska även ta mig en promenad bort till pressbyrån alldeles strax vaknade med dunder dunder ont i halsen så måste köpa hem mig ett föråd med pigellin och halstabletter !
Imorgon kommer pappsen på besök får se vad vi ska roa oss med jag röstar för ikea.
Torsdag blir det fika hos linda hoppas bara att förkylningen inte blir värre än såhär!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv. Vad roligt att du lämnade en kommentar =) Nej det är verkligen nära nu, roligt med en till som ska ha så pass nära som en själv! Ska bli spännande och se när dom små bestämmer sig för att komma :)

2011-02-08 @ 14:54:46
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback