2011-08-25
10:39:35

Torsdag = helg

Jag är så lycklig över min lilla familj vet inte hur jag skulle klara mig utan er!

Idag är det torsdag, fredag för oss då pappa R är ledig från jobbet imorn, eftersom inte jag har något körkort är det han som måste åka för att besiktiga skit bilen sen vi köpte den har det bara kostat oss massa pengar känns det som så vi håller tummarna för att den går igenom.
Vi pratar mycket här hemma lutar som att vi ska sälja lägenheten och leta nytt. Precis när lägenheten är färdig renoverad jag vet!  Trivs kanon i lägenheten men finns alldeles för många minus fullt med bittra människor som bara gnäller, ex som flyttar in i området, hyreshöjning och en massa massa annat!

Imorgon ska vi köpa massa nya kläder till flisan har även lovat henne en gåstol ;) Åh vad jag älskar när det rullar in pengar på kontot!

Behöver alla tips jag kan få, har otroligt svårt att få Felicia att somna det bästa sättet är i bilen men det går ju inte på dagarna när R jobbar, vagnen funkar ibland men då måste jag gå jätte långt det är man ju itne alltid så sugen på. Så har ni några tips ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback