2011-08-23
10:01:47

Tisdag 23 augusti

God morgon!
Tuff natt flisan vaknade precis när jag skulle gå och lägga mig, så hon har sovit oroligt i princip hela natten, fick henne äntligen till att ta en lur så jag har hunnit duscha och hällt upp mig en stoooor kopp kaffe ihopp om att vakna till liv.
Idag skiner solen så det får bestämt bli en promenad måste ju göra något åt min vikt också. Att gå upp över 30 kilo när man väntar barn är inte att rekomendera!
Någon som har någon bra diet att köra på ? ;)
Gruvade mig rätt mycket för att visa mig i bikini på babysimmet men hur som helst har vi tackat nej till vår erbjudna plats. Blev lite små snål nästan 1000 kronor för sammanlagt 4 timmar.Tycker inte det är helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback