2010-05-13
07:34:22

Torsdag morgon

God morgon god morgon här är läget på topp. Igår jobbades det nytt ställe men ett mycket bra ställe skulle jag få alla mina x-turer där skulle jag bli glad men så är nog inte fallet. Cyklade snabbt hem för att fixa till mig lite blev upplockad av Gina för en tur in till stan. Vi passade båda på att ta en dropp in tid hos frissan så nu har man en frisyr igen :) Blev en runda förbi bolaget sen hem. Senare tog R och jag en runda med bilen hamnade på mcdriven men gottit var det. Sen hem för att förtära lite alkohol dock inte ens en cider för min del men älskligen fick i sig lite mer:) Idag ska det jobbas kväll är inte jätte sugen på det men är ju ledig imorgon. R har två bilar som ska fixas till får se om han hinner med båda idag.
Bara massa text måste bli en roligare blogg ska komma mer bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback