2010-05-18
10:16:20

Tisdag

God morgon! Jag är helt slut i både kropp och hjärna. Har haft mycket på jobbet denna helgen.
I söndags slutade jag kvart över tre cyklade hem tog en snabb dusch sen vidare till min faster där vi skulle möta upp pappa för att byta bil. Ett snabbt hej sen åka vidare för att fixa någon mat fick bli pizza på sparta :) Hem slängde i oss maten sen hem till Anki robbans mamma :) för hon behövde lite hjälp med att flytta en byrå skulle bara dit en snabbis men fastnade på hennes balkong över 1 timme, jag gillar henne verkligen:) Sen åkte vi hem och gosade ner oss i soffan!
Igår var det måndag vilket innebar jobb igen jag kom hem halv fyra älskligen strax därefter fixade lite mat tillsammans åkte och hanlade en snabbis. Vid åtta tiden blev det en runda i stan då älskligen skulle plocka ner flaggorna jag älskar att få följa med högst upp på vattentornet är det bäst:)

Nu slänger jag i mig lite kaffe för att sedan bege mig en sväng med Gina, Sen kvart över tre är det dock dags för jobb igen men slutar redan kvart över åtta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback