2010-05-26
11:36:29

Onsdag

Halloj!
Jag är en tröttis fick verkligen dra mig ur sängen idag för att komma upp. Har precis tryckt i mig lite frukost ikväll blir det jobb igen. Imorn är jag ledig då ska jag lämna in mina bebisar till veterinär kastrering är det dags för. Stackarna. En ledig dag sen jobb hela helgen fy farao positiv så blir allt mycket bättre.
Förra helgen var jag som sakt ledig så fredagen bestod av fika med svärmor sen kom R hem vid tolv då det var dags för besiktning på bilen utan några som helst problem kanon, på kväll blev det lite öl på vår balkong även Gina kom förbi blev lite utgång. Resten av helgen höll vi oss inne och bara hade det mysigt.
Imorgon är det lön det gillar vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback