2010-05-15
10:31:21

Lördag

God morgon!
Idag är det lördag vilket innebär en kväll på jobbet, börjar kvart över två så vet inte vad jag ska fördriva tiden med innan det är det dags. Älsklingen ligger och vilar lite nu eftersom han var uppe och jobbade vid 5 och jag sitter med mitt morgon kaffe ska snart gå och väcka honom så vi kan åka en liten sväng :)
Igår var min enda lediga dag denna veckan så vi tog en tur in till stan Robban klippte sig under tiden sprang jag in en snabbis på h&m sen förbi tokiga ture för att handla hem massa godis till vårt fredags mys.Käkade lite lunch sen tog vi en tripp till ikea jisses va folk det var!
Imorgon blir det byta bil med pappa igen dom skulle köra upp husvagnen till borgholm idag. Vi är förövrigt bil ägare till en saab nu vi bestämde oss för att köpa den tillsammans så nu måste jag snart fixa mitt körkort så att jag kan ha användning för min halva bil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback