2010-03-25
06:25:53

Torsdag

Snart helg underbart :) Igår var det en fullspäckad dag var hos frissan klockan 11.00 var inte klar förens 14.00 snacka om att jag hade ont i rumpan efter det ändå blev håret förjävligt rent ut sakt.När älsklingen kom hem åt vi lite snabbt sen kom svärmor på besök med lite fika:)
Hämtade förresten ut mitt schema igår med jag tänker fan inte jobba 3 helger i rad ?! Trodde meningen med det nya schemat var att man bara skulle jobba varannan helg? jag är sur nu.


Grattis Mia & Nathalie som fyller 21 år idag :) Synd att jag inte kan vara med och fira någon av er.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack så mycket! Hoppas du får det kanon i helgen i götet nu :-)

2010-03-25 @ 08:15:22
URL: http://typmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback