2010-03-30
08:47:00

Tisdag

Hej svejs solen skiner och jag är lycklig :)
Igår åkte vi och storhandlade direkt efter att älsklingen hade slutat sen fixade jag till lite mat, sen fick vi för oss att sola så vi åkte iväg och solade lite på kraftverket, tror nästan jag brände mig lite ;) Sen slängde vi oss i soffan framför tvn.
Denna natten har det inte blivit mycket sömn alicia har varit orolig skrikit nästan hela natten men när vi går upp och gosar lite med henne blir hon tyst sen så fort man har lagt sig börjar hon igen, vad är detta ?
Denna veckan är det bara 4 arbetsdagar det gillar vi, dock jobbar Robban helg men det är ju bara mellan 6-9 på morgonen så det blir mycket ledigt ändån :)

Kommentarer
Postat av: sahra

kissen har säkert börjat att löpa, och är lite sugen på en pojk kan jag tänka mig:) kastrera hjälper, annars kan dom löpa typ hela tiden.

2010-03-30 @ 13:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback