2010-03-30
13:38:56

Sol

Gud vilket härligt väder det är nu jag ska ta mig lite kaffe och sätta mig på balkongen. Snart slutar älsklingen då ska vi direkt till tippen och slänga massa skit sen blir det Ikea ska försöka handla hem oss lite krukor till balkongen så vi kan bara plantera, eller inte vi det lämnar jag till Robban. Sen en helg framöver måste vi börja fixa lite på kolonin också den ska bli så fin!
Och Sahra jag antar också att hon löper vi har tänkt att kastrera dom men kostar 1000 kr per katt så ska se om jag inte står ut så får vi nog åka till doktorn igen :)


Kommentarer
Postat av: sahra

ah, det är rätt dyrt, men brukar bli billigare om ni tar in båda samtidigt tror jag. Kolla även upp om dom har några kastreringskampanjer på gång nu i vår, har dom ju ibland. Ja fy det är jobbigt med kåta katter;P haha. Jobbigast är ju att dom är ju inte som typ hundar som löper vår och höst utan dom kan typ löpa närsom och typ hela tiden om dom vill. Blööö. Satsa på kastrering! Det mår dom även bäst av då det kan vara väldigt jobbigt för dom om dom löper mycket och ofta och aldrig får sig något så att säga:)

2010-03-31 @ 17:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback