2010-03-23
08:57:59

Segis

Jag hatar mig själv när jag är såhär seg, det är inte kul! Tråkigt väder är det dessutom. Idag blir det att hålla sig inne och tvätta en massa. Skulle iofs behöva cykla ut till jobbet och se om schemat är färdigt ja så får det nog bli.
Imorgon ska äntligen till frissan om jag har längtat, nu ska det banne mig bli kort och blondt igen eller fårse kanske får någon knasig idé när jag väl sitter där i stolen har en förmåga att bli så.
Kommer ha jätte jätte svårt för att lämna mina bebisar hemma på fredag, Anki ska komma och hålla dom sällskap några timmar varje dag. Men tänker på mina lilla felicia som delar huvudkudde med matte varje natt hon kommer nog känna sig ensam. Mammas bebisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback