2010-03-29
10:12:12

Måndag

God morgon eller har varit vaken en massa timmar :)

Min helg har varit kanon bra med massor av mys. Har varit så skönt att bara åka iväg en helg med älsklingen och lyxa till det lite. Dock piss regnade det hela helgen men det är ju inget ovanligt i göteborg. Inte mycket till shopping blev det inte heller men alltid när man vill köpa en massa kläder så hittar man ju aldrig något. Om en vecka sätter jobbet igång igen ska bli skönt faktist att få lite rutiner i vardagen igen.
Idag blir det bara en massa tvättande jag började rensa ut klädkammaren igårkväll när man ändå håller på kan man ju tvätta alla kläderna så det bara hänger rent och fräscht där inne.
Mina fönster är ny putsade tack vare svärmor som var snäll att fixade medans vi var i göteborg Tack!
Nu ska jag gå och mysa med mina bebisar som jag har saknat sååå mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback