2010-03-19
15:13:54

Fredag

Fredag me like :)
Dagen har bara sprungit iväg vilket har varit skönt snart kommer min kärlek hem då blir det en massa mys.
Nu var han precis hemma och lämnade ett flak öl så antar att det blir alkohol ikväll också. Nästa helg har vi planer på att åka till Göteborg hoppas bara det blir av annars får det bli längre fram när vi båda har ledig helg. Kärleken börjar också jobba helg i april mer pengar åt oss inte mig emot :)
Köpte ett paket med små råttor till katterna igår när vi va i djuraffären Alicia är tokig i dom. Hon har väckt mig flera gånger i natt och velat att jag ska kasta iväg så hon kan springa och hämta.
Igår var det tänkt att jag skulle träffa en vän men blev tydligen inget av med det..


Kommentarer
Postat av: Mia

det var tråkigt att vi inte träffades igår, men du loggade ut från msn och jag har inga pengar på mobilen så jag kunde inte ringa :( vad sägs om nästa vecka?

2010-03-19 @ 17:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback