2010-01-26
10:15:54

Tisdag 26 januari

God morgon!
Alldeles för längesen jag uppdaterade nu tiden bara springer iväg känner jag fast man inte sysslar med så mycket.Vi har haft en rätt lugn helg fixat i ordning i köket efter vår lilla mini renovering och jodå ganska nöjd blev jag allt sen i söndags jobbade jag och när jag kom hem var bilen såld jisses vad skönt ett bekymmer ur världen. Även igår blev det lite jobb dock kväll men under tiden hade älsk varit och köpt två mattor precis sånna jag ville ha tack älskling :) Även Felicia gillade mattorna hon ligger och myser där hela tiden! Tror hjärtat kommer hem snart han har gått och blivit sjuk stackarn. Imorgon är det lön me like, sitter här och väntar på att posten ska komma så att jag kan se hur mycket jag får ihop denna månaden sen blir det att betala lite räkningar jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback