2010-01-31
10:18:11

Söndag 31 januari

Tro det eller ej så har jag försökt blogga i flera dagar men blir bara massa fel hela tiden.
Nu sitter jag iaf hör med mitt kaffe som vanligt och älsk tränar som vanligt :P
Vi har fortfarande inte hämtat våra sängar som vi skulle hämtat i fredags får se om det finns någon ork till det idag, sen i eftermiddag ska vi hem till svärmor på middag ;) 
Om exakt 2 veckor är det alla hjärtansdag undrar vad som händer då :)
Imorgon har jag iaf planerat in en tripp till stan MIA du kan väl följa med?
Min big brother har köpt sig ett hus i stockholm och en bebis ska dom få i augusti nej jag är inte alls avundsjuk !
Nej nu var det allt jag lovar ska uppdatera lite bättre :P

Kommentarer
Postat av: Mia

Imorn kan jag faktiskt inte. Men gärna på tisdag om du vill ändra dina planer lite? :)

2010-01-31 @ 17:24:53
URL: http://typmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback