2010-01-15
10:12:44

Fredag 15 Januari

God morgon!
Har egentligen inget att skriva jag sitter här med mitt morgon kaffe, R tränar igen och katterna springer runt och leker:)
Jag bara längtar tills lägenheten blir precis som vi vill ha det, men allting handlar alltid om pengar
Jag är kåt på pengar! Det finns inget man kan göra utan pengar. Visst vi har så vi klarar oss. men man skulle ju vilja ha lite extra så man kan hitta på lite. Men jag hoppas på att jag snart får ut lite försäkringspengar då har jag lovat att jag ska bjuda robban på en resa i sverige eller utomlands det återstår och se beroende på hur mycket det blir :)
Nu ska jag lufta mig lite på balkongen sen blir det en dusch
hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback