2010-02-23
16:51:52

Tisdag 23 februari

Nu sitter jag och gottar mig i soffan mätt som tusan.  Idag blev det lite jobb igen skulle sluta vid halv två men blev kvar ett bra tag till, hade massa papper att fylla i inför tjänsten jag ska börjar på så nu har jag önskat upp till 90% känns verkligen kanon!

Inatt vaknade vi vid halv tre och kunde inte somna om så låg och tittade lite på tv sen gick robban upp och efter allt morgon bestyr somnar han i soffan och jag somnar i sängen vaknar av mig väckarklockan tvi vilken tur att jag hade ställt klockan! Men efter denna lilla sömn blev jag mycket segar masade mig iaf upp ska ta mig ut till norrliden med hjälp av en cykel i snöstorm jag var helt förstörd när jag kom fram det hade tagit mig en halv timme istället för tio minuter som det brukar ta fast det kan ju bero på att jag gick hela vägen med en tung cykel.
Det fanns ingen chans att jag hade kunnat cykla.

Idag fyller min mamma hela 47 år GRATTIS
Vi ska åka dit vid halv sju ungefär för lite födelsedagsfika.

Nehe nu ska jag fixa med mitt schema och se om jag lyckas få ihop det, hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mia

är det något vik du har fått eller? :) grattis iaf!

2010-02-23 @ 18:15:22
URL: http://typmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback