2010-02-21
09:17:21

Söndag 21 februari

God morgon eller morgon var det för flera timmar sen pigg som vi är :)

I fredags hade vi en mys kväll med pizza lite spelande och ett par groggar :) Igår blev det en tripp till netonnet för att köpa en födelsedagspresent till min lille bror som fyllde hela 15 år i fredags. Efter det blev det kines buffe gottit värre.
Skulle fira min bror idag egentligen men vi åkte hem till pappa redan igår kväll blev lite god mat och vin för min del, träffade även farmor och farfar som var och hälsade på, blev en hel kväll hos pappa helt enkelt. Saknar att inte umgås med pappa så mycket som jag gjorde innan men det blir helt enkelt inte av.
Imorgon är det måndag igen och dags för jobb härligt med ny vecka jo visst :)

Nu ska jag plocka lite här hemma har fasen inte bäddat sängen på flera dagar det ska det bli ändring på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback