2010-02-24
09:35:55

Onsdag

Fy farao säger jag bara har varit super dålig hela natten ont i halsen och knappt kunnat andas pga täppt näsa. Nu börjar det dock släppa lite men känner mig fortfarande dåsig,men vid halv 1 ska jag befinna mig på jobbet igen.
Det är sol idag! :)

Igår blev det som sakt lite firande köpte med oss pizza och åkte dit var inte där förens halv åtta. Kärleken satt hos frissan i två timmar undrar vem av hos som är fåfäng egentligen :)

Mia dom ska börja med ett nytt schema på jobbet så blev det två nya tjänster som är prövotid på till sista oktober men om det fungerar blir det givetvis fortsättning :)Det kallas tydligen avanställing, så kommer antagligen ha 75% på stället sen resterande på 2 andra boenden.
När kommer du på fika egentligen fredag? :)


Nu ska jag faktist ta mig lite frukost, tjiing!

Kommentarer
Postat av: Mia

åh gud va kul! Vilken tur du har.. :) grattis eller något :P ja den där fikan måste vi ta snart! hur länge sen som helst nu ju!!

2010-02-24 @ 10:59:35
URL: http://typmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback