2010-02-22
14:58:05

Måndag 22 februari

Hej svejs. Nu är jag hemkommen från jobb har även hunnit med att ta tag i disken och slänga in en maskin tvätt :)
Trodde jag skulle bli tokig idag på morgonen slog en titt på termometern precis innan jag skulle ge mig iväg -15 och en dag i hemtjänsten det var inte direkt så att jag längtade. Men tro det eller ej så överlevde jag :)
Tycker det är kalas att jobben börjar trilla in så att jag är lite att göra om dagarna, imorgon blir det jobb igen dock i norrliden får se om jag klarar av att cykla :)
Nu måste jag ta en snabb dusch ska åka till maxi och stor handla när Robban har slutat jobba. Får se om jag återkommer har en del att fixa ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback