2010-12-21
08:44:25

Tisdag 21 december

God morgon eller inte känner att jag har vaknat på fel sida. Trött trött trött vart finns min ork? Har hamnat i en sån där jobbig depp period känner jag. Men bara bita ihop antar jag.
Grattis lilla pappa som har namnsdag idag den bästa personen, Jag och min pappa pratar verkligen öppet om allting trodde inte man kunde ha sån nära relation till sina föräldrar. Men pappa och jag har missat för mycket tid tillsammans så nu njuter vi bara av att vi är vänner!

Nu blir det lite frukost sen får jag se om jag orkar ta mig för någonting, troligtvis inte!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det var lustigt. Men nu var jag trött på att vänta så jag tog ledigt! :P

2010-12-21 @ 11:08:41
URL: http://typmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback