2010-12-19
08:17:18

Söndag 19 december

Dålig dålig dålig uppdatering jag vet! Har haft fullt upp hela veckan. Har jag inte jobbat så har det fixats här hemma mina krafter börjar ta slut känner jag. Sover inte om natten alldeles för många oros tankar.

Men lite positivt finns den min älskade pappa kom hem från Thailand i Torsdags som jag har saknat att inte kunna ringa till honom så fort jag behöver prata. Det har varit tomt i två veckors tid nu!

Igår var det lördag ledig dag med älsklingen  vi gick upp tidigt och satte igång att göra köttbullar inför julen en sak att bocka av. Fortsätter och blir färdiga med vårt garderob bygge skruvar ihop skötbordet, rensar klädkammaren igen nu börjar det faktist likna något :)

Jag längtar efter vårt lilla underverk 10 veckor kvar dryga väntan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback