2010-12-13
09:04:47

Måndag 13 december

Kors redan lucia idag tiden springer iväg. Jag har precis stigit upp tog mig en förtjänt sovmorgon. Klockan tio ska jag börja tvätta mindre sugen och springa fram och tillbaka i det här iskalla vädret. Ge mig vår och sommar nu! Snön är fin att titta på så den får gärna ligga kvar om jag slipper gå ut :)
Igår var det full rulle åkte till bauhause för att titta på innedörrar fastnade för ett par men bestämde oss för att fundera en stund under tiden tog vi oss en tripp till Ikea där det inhandlas skjutdörrar till våra gaderober skötbord och diverse andra små saker till bebbens kommande rum. Vi lånar med oss ett släp kör hem och lämnar av har under tiden bestämde oss för att vi tar dörrarna idag när vi ändå har ett släp åker till bauhause och det visar sig att det går inte kapa de dörrarna så mycket som vi behöver, Fan! Han vissade oss ett annat alternativ som var en tusen lapp dyrare så antar att vi får stå ut ett tag till ! Tusen extra på varje dörr var inte riktigt vad vi hade räknat med just nu.

Nu ska jag sortera mitt berg av tvätt sjukt mycket tvätt denna gång hur det nu kan bli så mycket på två personer ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback