2010-04-07
08:46:41

God morgon

Godmorgon. Jag gick upp förenstund sen har hunnit få i mig ett par koppar kaffe, gottit dessutom är det strålande sol ute :) Nu väntar jag på att klockan ska bli nio så jag kan se andra avenyn beroende som jag är. Idag blir det en träff med Gina vet dock inte vad som händer, men vi har alltid galet roligt tillsammans så något kul blir det allt. Ikväll ska vi rensa ur vinden för på torsdag när jag jobbar kväll ska älsklingen till tippen och slänga massa skit, sen ska han även försöka koppla in det nya hemmabiosystemet, skönt att man slipper vara hemma då :) Ihelgen  blir det ett besök hos pappa för att hämta hem vår bil igen, sen på lördag blir det eventuellt lite fest :) Det var allt för denhär stunden hörs senare tjaaao!


Kommentarer
Postat av: Mia

Bli medlem på gratisbio.se där du kan tävla, spela & länka för att tjäna massa poäng som du sedan kan byta till presentkort osv. Det är hur enkelt som helst att tjäna massa poäng. Blir du medlem så får du 50 poäng att starta med & lägger du till "typmias" som värvare så får du 25 poäng extra! Så gör som jag & bli medlem nu. det är 100% gratis.

2010-04-10 @ 06:22:11
URL: http://typmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback